maandag 11 maart 2013

Vakantie

Omdat ik dus niet kon meedoen aan States, heb ik een blitzbezoek gebracht aan Belgiƫ. Vrijdag voor de vakantie (de vakantie begon op zaterdag) hebben we beslist dat ik naar huis zou komen, en op zondag zat ik al op het vliegtuig.

Ik had verwacht dat het een redelijk rustige vakantie ging worden, aangezien ik niks op voorhand gepland had, en daar ook geen tijd voor gehad had. Niks van dat. Op een mum van tijd zat mijn vakantie vol.
Tijdens de vakantie heb ik ook weer de tijd gehad om Belgisch te eten en te drinken. Dat is wel echt iets dat ik redelijk mis. Gelukkig heb ik mijn voorraad chocolade om mij door die zwakke momentjes te helpen.

Dinsdag nacht ben ik dan terug gevlogen. Ik had een fantastische 8 uur tussen mijn 2 vluchten op de luchthaven van Philadelphia. Totaal kapot ben ik hier dan in mijn bedje gekropen tegen een uur of 2. Ik weet niet meer hoe veel uur ik aan een stuk opwas, maar ik denk dat het meer dan 24 uur was, aangezien ik met de tijd meevlieg.
Woensdag hadden we team dinner van het langlaufteam. We kwamen samen om het seizoen af te sluiten. Dit was in het huis van een van de teamleden, Lauren. Die woont wel echt in de middle of nowhere. De dichtste buur was misschien een halve kilometer verwijderd. We hebben er nog een beetje geskied, het gebruikelijke sneeuwballengevecht gehouden en gegeten. Heel erg plezant.
 Ik had vorige week wel redelijk veel last van jetlag. Ik denk dat mijn 8 uur in Philadelphia daar voor iets tussen zaten, maar echt goed weet ik het niet. Pas dit weekend is het eindelijk verbeterd, al  hadden we hier ook de omschakeling van winteruur naar zomeruur. Uiteindelijk valt alles op deze moment goed mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten