dinsdag 26 maart 2013

Update

Het is weer een tijdje geweest dat ik nog iets geschreven heb, dus hoog tijd dat ik daar verandering in breng.
Vorige week was een beetje een speciale week. Dinsdag kregen we 's morgens om 6u40 te horen dat we geen school gingen hebben die dag. De school had een sneeuw-dag ingelast omwille van de sneeuw. Er was eigenlijk niet al te veel sneeuw gevallen volgens mij, we hadden al erger meegemaakt. Ongeveer een 30 cm op 1 nacht. Ik vond het een beetje eigenaardig; ze zijn daar redelijk goed uitgerust om iets tegen de sneeuw te doen (al strooien ze wel zout ipv kiezeltjes).
Nu ja, een extra dag vakantie daar gaan we niet over beginnen klagen. Zeker omdat het niet de enige vakantiedag was die week.  Vrijdag gingen we ook geen school hebben, omdat de leerkrachten bijscholing kregen (ben de echte naam even kwijt, je kan hem altijd in de opmerkingen kwijt). Ben vrijdag dan ook naar de cinema gegaan, en ook eens gaan kijken voor een 'tux' voor op prom.
De cinema is een fantastisch ding, Er zijn 3 zalen, die kleiner zijn dan de gemiddelde parochiezaal. Er zijn zo'n 30-40 zetels per zaal. Een kleine cinema dus, maar ze spelen wel films in 3d. Een vreemde cinema dus, al is het maar 4$ voor een ticketje. Een goedkope cinema dus, wat altijd aangenaam is voor een student.
Een tux kiezen is nogal een werkje. Saint Johnsbury is een gat, maar er is toch een winkel waar je kostuums kunt kopen en huren en zo... In de winkel kreeg ik dan een boek onder mijn neus geschoven, met een 40tal kostuums. En toen realiseerde ik mij dat ik de mama hier nodig voor heb... Gelukkig is er het internet, en kan je alle kostuums online bekijken :-). Verder is er nog niet al te veel gebeurt, dus ja.
Volgende keer zijn we er weer, met meer weer?

2 opmerkingen:

  1. Op zoek naar pedagogische studiedag?
    Aja, ik zal ook eens kijken voor een tux
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo te horen blijft het daar ook winteren. mooie foto trouwens. en de tux, dat komt in orde. groetjes, mama

    BeantwoordenVerwijderen